22 Ocak 2012 Pazar

ouf ouf yemin ediyorum asker olsam şafak daha hızlı geçerdi bir hafta var evime gitmeme ve 3 tane büt düşüne bilio musun 3 tane bea .s kaç gündür insanlıktan çıkmış bi halde dolaşıp duruyorum yurtta ,abartsız 2 gündür pijamam üstümde ve ben insan yüzü görmüyorum haa ders mi çalışıyorum? yok öyle bişey maloş topoş bi halde yukarı aşağı inip çıkıyorum yurtta .s ha bide bazen böyle arada  pencereden dışarıyı izleyip şiir falan yazıyorum ama o da bi y7ere kadar avutuyo beri .s içime sanki ergen bi emo kız kaçtı öyle daralıyorum artık ,sıkıntı üstüne sıkıntı girdiğim bütlerden 2 tanesinden de kaldım zaten of of napıcam hiç bilmiyorum biri sihirli değneğini dokundursun artık bana yoksa ciddeen katil olabilitem var yani acımam oyuncak ayımı parçalarım :DD pembe bardağım kahvaltı masam ve beni kahvaltıya bekleyen bi oda arakadaşım var ve ben hala bu yazıyı yazmakla uğraşıyorum ve inanıyorum ki bi gün evet evet bi gün bende hakettiğim yerde olucam bu ne be nerdeyim ben demiceğim kendimi tamamiyle oraya ait hissediceğim bi yer var biliyorum öyle bi yer var :D neyse  daha fazla uzatmıcam çünkü insanlar uzun yazıları okurken sıkılıyolar yani ben kitap okumayı öyle ayıla bayılan seven biriyken bile sıkılabiliyorum uzun yazılardan neyse bebişim  uzatmıycam yüzünde ufacık bir gülümseme olduysa boşa zaman kaybı deildir bu yazı benm için =) herneyse son olarak sosyal bi msj vermek geldi içimden ama yeterince sosyal diilim galiba veremiyorum :DDD farkındym bu da iğrençti ama olsun bu psikolojiyle anca bu kadfar oluyo =) her şeye rağmen GÜLÜMSE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder