22 Ocak 2012 Pazar

etrafımda olup biten ne varsa burdan paylaşma isteği oluşuyo içimde =) bu sabah uyanıp kahvaltı için aşağı inmemle başladı bütün olay =) kaldığım yurtta temizlik işini üstlenen dört tane teyze var teyze dediysem 35-40 yaşında hatunlar işte saygıdan teyze diyorum ki zaten ben benden 8 yaş büyük kantincimize bile amca diyen tiplerdenim neyse konu bu diil:DDişte herneyse kahvaltıya indik açık büfe (!) kahvaltı çeşitlerimiz var :D tabağıma yiyebiliceeğim türden şeyler alırken birden anlım böyle çıldırasıya kaşınıyo bıraktım tabağı falan hatır hutur kaşıyorum anlımı ne alakaysa anlım sabahın köründe niye kaşınır hiç anlamam :D neyse işte kaşınırken teyzelerden bi tanesi farketti beni ''aman kuzum uykunu alamadın mı sen?'' falan gibisinden bişeyler söyledi bende hemen ev kedisi modunda cevap verdim''haaayouuur teyze'' diyorum ama gör sanki anneme naz yapıyorum teyze ''gel bakalım sen'' dedi aldı karşısına beni başladı anlımı kaşımaya  ama nası bi kaşımak anlatamam sanırsın ki kadın masaj yapıyo =)hakkını yemiyelim geçti kaşıntım saolsun =) neyse oturduk kahvaltı ediyoruz teyzeler koyu bi sohbette ben de ister istemez kulak misafiri oluyorum ama dikkatimi de çekmiyo diil =) konu şu aldıkları  paranın nasıl değerlenmesi gerektiği sonra kocalarına paralarının kaptırılmaması gerektiği falan ama ben hem dinliyorum hemde gülmekten yarılıyorum tabi onlar onlara güldüğümü anlamıyolar =) şakaa maka Türk kadınları gerçekten vefakarmış yani çevremdeki örnekler gözümü açtı diyebilirim.hatunlar akaşama kadar çalışıp akşam gidip birde kocalarının gönlünü hoş tutma çabasındalar .kadın dediğin güçlü olucak abi ben bilmem ilerde kocamla mutlu bi hayat sürmek istiyosam mutlu çiftleri gözlemlemem gerekli biliyorum ve sanırım benim mutlu çift aramama gerek kalmadan onlar tüm gerçekliğiyle kendi hayatlarını gözler önüne seriyorlar saolsunlar =) yaşamayı seviyorum ,insanları seviyorum ve düşünür gibi yaparak gözlem yapmayıda seviyorum hayattayım ve nefes alıyorum şükürler olsun sana rabbim =)=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder