21 Ocak 2012 Cumartesi

Bu gün günlerden ne hiç bilmiyorum ama bildiğim bi tek şey var önümde vermem gereken üç tane bütüm var ve ben resmen yusuf yusufum bildiğin mala bağlıyorum yapçak başka bi işim yokmuş gibi sanal alemden de uzaklaşamıyorum bu nedir yiaa insan bu denli boşvermiş bu denli kaaalesiz olabilir mi*oluyo işte şekil a1 :D ayrıca beni evde bekleyen bi yığın insana yea bu finaller çok boğdu çıkıp gelsem mi acep falan gibi tırt yalanlar uyduruyorum büte kaldığımı bilmiyolar öğrenselerde bişey olucağından diilde işte izzeti nefis meselesi :D sonra o gerizekalı kuzenimin hiç bütü yokmuş onunla at yarışındayız muhtemelen dedem başta olmak üzre bütün aile fertlerim o idiot kuzenimle aynı kulvardaymışız gibi kıyaslayıp durcaklar ay hiç çekememk =) saten alttan dersim bile olsa kimse bilmicek çünkü iki kişinin bindiği tır deildir :D ahaha farkındayım iğrençti ama yapçak bişey yok :DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder